M Azmi's FotoPage
Malaysian Students Department, Chicago, USA
By: M Azmi Ruzali

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Monday, 15-Oct-2007 21:00 Email | Share | | Bookmark
ANGGOTA KELUARGA BARU

Anak abah baru berusia sehari
Ehm.... dah celik dah...
Haa.... dah nganga... cari susu ye...anak abah nie
View all 12 photos...
SYUKUR ALHAMDULILLAH ........ ke hadrat Allah s.w.t yang telah mengurniakan kepada kami sekeluarga anak keempat dan juga anak perempuan kami yang pertama. Dilahirkan pada tanggal 10 Oktober 2007 yang baru lalu. kami namakannya NUR HANNAH BATRISYIA.


Tuesday, 20-Feb-2007 12:30 Email | Share | | Bookmark
Winter In Chicago 2007

Hah...Eiman tengah sodok salji
Bergambar kat depan rumah di Wilmette, Illinois
Masih lagi kat depan rumah
View all 12 photos...
Masa tu baru je sampai ke Chicago ni. Hujung Januari 2007. Waktu tu, musim sejuk salji turun lebat jugak lah. Mula-mula tu jakun jugak. Tapi bila dah hari-hari tengok salji, jemu lak rasa. Lepas tu nak kena lak pakai baju tebal-tebal. Susah jugak....... tapi tak pe. Pengalaman baru terutamanya kepada anak-anak. Alhamdulillah.


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net